Reklamacje

Reklamacje i realizacja zamówień

§1 Składanie reklamacji

1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu, problemów z dostępem do testów lub innych nieprawidłowości można składać drogą elektroniczną na adres: [email protected]

2. Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko osoby składającej reklamację,
  • adres e-mail użyty przy zakupie,
  • opis problemu oraz datę jego wystąpienia.

§2 Rozpatrywanie reklamacji

1. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.

2. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

§3 Realizacja zamówień

1. Zamówienia realizowane są automatycznie po dokonaniu płatności – dostęp do testów przyznawany jest natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.

2. Maksymalny czas realizacji zamówienia: 1 dzień roboczy.

§4 Odstąpienie od umowy

1. Udostępnienie zakupionych materiałów (testów online) następuje automatycznie po zaksięgowaniu płatności.

2. W przypadku płatności elektronicznych, dostęp przyznawany jest zazwyczaj w ciągu kilku minut, nie później jednak niż w ciągu 1 dnia roboczego.


1. Udostępnienie zakupionych materiałów (testów online) następuje automatycznie po zaksięgowaniu płatności.

2. W przypadku płatności elektronicznych, dostęp przyznawany jest zazwyczaj w ciągu kilku minut, nie później jednak niż w ciągu 1 dnia roboczego.

1. Kupując dostęp do testów w serwisie testyprawnicze.com.pl, użytkownik wyraża zgodę na natychmiastowe wykonanie usługi, tym samym zrzeka się prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

2. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.